Pristatymo informacija
-
Pirkėjo pasirinkimu, Prekes Pirkėjo sąskaita pristato
transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais Prekės pristatomos
Pardavėjo sąskaita.
- Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į
namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Tiksli
pristatymo kaina priklauso nuo užsakomų Prekių svorio, dydžio ir kainos. Tam
tikrų prekių pristatymo suma yra apskaičiuojama tik gavus kliento užsakymą.
Prieš patvirtinant užsakymą ši paslaugos kaina yra suderinama su Pirkėju.
- Prekių iškrovimo paslaugos užsakomos atskirai iki apmokėjimo
už Prekes. Prekės iškrovimo paslaugas apmoka Pirkėjas. Atskirais Pardavėjo
nurodytais atvejais Prekės iškrovimo ir paslaugas apmoka Pardavėjas.
- Pirkėjo užsakymas įvykdomas iki planuojamos pristatymo
dienos, išskyrus atvejus, kai įvyksta Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai.
- Jeigu viename Prekių užsakyme yra prekių su skirtingais
pristatyto terminais visada galioja tame pačiame užsakyme esančių užsakytų
prekių ilgiausias užsakytos prekės pristatymo terminas.
- Užsakius daugiau negu vieną Prekę, jos gali būti pristatytos
skirtingu metu.
- Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai
kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo
rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerį,
priima prekes. Jeigu Prekės vežėją pasirinko pats Pirkėjas, o Pardavėjas
nesiūlė tokios pristatymo galimybės, šioje dalyje nurodyta rizika pereina
Pirkėjui, kai Prekė perduodama vežėjui.
- Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį,
Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos
pakuotės būklę, vadovaujantis kurjerių paslaugas teikiančios (-ių)
organizacijos (-ų) taisyklėmis.
- Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, kuris akivaizdžiai
gali turėti įtakos prekės tarnavimo funkcijos ar estetinio vaizdo sugadinimui,
Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas turi teisę siuntos
nepriimti. Tokiu atveju kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas
kartu su Pirkėju ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovu užpildo specialų
siuntų patikrinimo aktą, pateikiamą kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos
atstovo, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
- Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui
priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos
atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime
be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje,
papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo
patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
- Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu,
laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar Prekes
faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu
adresu. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės nepristatomos, Pirkėjas
nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos Prekių pristatymo
dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
- Jei Prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti
Prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo
informaciją.
- Priimant Prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę
patvirtinantį dokumentą, tam, kad būtų tinkamai identifikuotas Pirkėjas. Jei
Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu
adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių
pristatymo netinkamam asmeniui.
- Pirkėjas privalo per 3 (tris) dienas nuo Prekių pristatymo
momento patikrinti Prekių kiekį pakuotėse, komplektiškumą ir komplektaciją.
Pirkėjui per nurodytą terminą neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus
Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra tinkamos, o kiekis,
asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.